Przesyłka i zwroty

Przesyłki realizowane są przez firmę kurierską  Siódemka , DPD, K-EX, FedEx.

Zamówienia wysyłane są od poniedziałku do piątku.

Zamówienia złożone w piątek po godzinie 14:00 wysyłane są w następny poniedziałek.

Realizacja zamówienia następuje do 5 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty.

Cena dostawy – 15 zł na terenie Polski.

Koszt przesyłek zagranicznych w zależności od kraju dostarczenia- szczegóły w mailu. Wysyłka za pośrednictwem Poczty Polskiej.

 

Towar podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany Towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania

I. Zwrot
W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić Formularz Wymiany/Zwrotu, zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać go na własny koszt razem z towarem na niżej podany adres:

Yellow Krzysztof  Łubnicki
ul.Wólczańska 66
90-516 Łódź

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez Sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez Klienta w Formularzu Wymiany/Zwrotu.

II. Wymiana
W celu dokonania wymiany towaru należy najpierw wypełnić Formularz Wymiany/ Zwrotu, w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres e mail: info@flyordie.com.pl Po otrzymaniu przez Sklep Formularza Wymiany/Zwrotu. Klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności towaru, (co oznacza wyrażenie akceptacji Sklepu na wymianę towaru) Po potwierdzeniu dostępności towaru wymieniany produkt należy wysłać na własny koszt na niżej podany adres:

FlyorDie Hanna Łubnicka
ul.Wólczańska 66
90-516 Łódz

Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „WYRÓWNANIE DO ZAMÓWIENIA NR…………”. W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu. Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w Formularzu Wymiany/Zwrotu. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

III. Reklamacje
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu:

FlyorDie Hanna Łubnicka
ul.Wólczańska 66
90-516 Łódz

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym Formularzem reklamacji Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.